Stworzenie profesjonalnej strony WWW nie musi być bardzo trudne. W jaki sposób stać się właścicielem firmowej strony WWW, która będzie pozytywną wizytówką online? Sprawdź dostępne rozwiązania i wybierz to, które będzie najlepsze dla Ciebie!

Kiedy warto zamówić stronę firmową?

Internet jest medium, z którego większość z nas korzysta na co dzień. Za jego pomocą można także poszukiwać informacji o firmach. Właśnie dlatego warto zadbać o to, aby własny biznes reprezentowany był przez atrakcyjnie wyglądającą, czytelną i funkcjonalną stronę internetową.

Zamówienie własnej strony WWW jest dobrym posunięciem zarówno w przypadku firm zamierzających docierać do klientów na terenie całej Polski, jak i tych, które chcą skoncentrować się na lokalnych rynkach. Znaczenia nie ma także branża, ponieważ firma może zyskać na posiadanej stronie niezależnie od jej profilu działalności.

Warto też podkreślić, że ze względu na niskie ceny tworzenia i utrzymania stron WWW, na ich założenie mogą pozwolić sobie nawet mniejsze firmy.

Strona firmowa – jak ją założyć?

Stworzenie strony firmowej jest obecnie możliwe na kilka sposobów:

Założenie strony samodzielnie w kreatorze

W internecie można znaleźć wiele kreatorów, które pozwalają na samodzielne stworzenie strony na bazie gotowych szablonów. Są łatwe w obsłudze i oferują przystępne ceny.

Takie strony WWW sprawdzą się dla osób, które chcą ograniczyć koszty i zależy im na podstawowych funkcjonalnościach witryny.

Zamówienie strony w agencji reklamowej

Druga opcja polega na skorzystaniu z oferty agencji reklamowej zajmującej się tworzeniem stron internetowych. Wówczas można otrzymać kompleksowe wsparcie włączające między innymi projektowanie graficzne, przygotowanie makiety strony, tworzenie treści na stronę, wprowadzenie na niej określonych technologii, na przykład systemów zarządzania treścią CMS.

W tym przypadku usługi są nieco droższe, niemniej jednak bardziej złożone i pozwalają na otrzymanie strony indywidualnie dopasowanej do konkretnych wymogów.

Więcej informacji o takiej ofercie można uzyskać na: https://onlinegroup.pl/inne/strony-internetowe/.

Czym powinna cechować się idealna strona internetowa?

Strona internetowa dla firmy powinna być jak jej wizytówka online, dlatego też duże znaczenie ma to, jak wygląda, lecz również to, jakie funkcje oferuje i czy dzięki niej użytkownik może otrzymać wszystkie potrzebne informacje.

Wobec tego dobra strona firmowa powinna być stroną atrakcyjną wizualnie, aby wyróżniać firmę pod tym względem. Jej grafika może być przy tym dopasowana do branży.

Także strona powinna być czytelna, czyli jej układ i wykorzystane na niej elementy powinny cechować się przejrzystością, a wszystkie informacje powinny być łatwe w znalezieniu.

Nie można też zapominać o tym, że strona powinna być bezpieczna, czyli powinna mieć wykupiony odpowiedni certyfikat bezpieczeństwa.

W celu skuteczniejszej promocji strony WWW warto też zadbać o jej optymalizację pod kątem reklamy SEO. Optymalizacja strony pomoże w jej pozycjonowaniu w wyszukiwarce internetowej, aby dzięki temu mogła ona skuteczniej docierać do potencjalnych klientów.

Ile kosztuje wykonanie strony WWW dla firmy?

Trudno jest jednoznacznie wskazać, z jakimi kosztami związane jest tworzenie stron WWW, ponieważ w rzeczywistości na ostateczny koszt wpływa szeroka gama czynników.

Zazwyczaj wykonanie strony jest wydatkiem od około 3 do 5 tysięcy złotych, gdy powstaje ona na bazie autorskiego projektu graficznego. Strony z szablonów są już tańsze i można mieć je w cenie od 1 tysiąca złotych.

W przypadku stron z kreatorów najczęściej opłaty pobierane są w formie abonamentu, a jego wysokość rozpoczyna się już od paru złotych miesięcznie.